Доставка і оплата
Оплата
Способи оплати
- Банківською картою на сайті (за допомогою платіжної системи LiqPay).
- Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок (реквізити Вам повідомить наш менеджер).
- Післяплата при отриманні замовлення в транспортній компанії Нова пошта:
Комісію компанії Нова пошта за послуги післяплати оплачує одержувач (послуга платна: 20грн. + 2% від суми) незалежно від суми замовлення. - Оплата частинами.
Оплата частинами надається користувачам ПриватБанку з можливістю вибору розбиття суми оплати до 3-х рівних частин. Умови надання кредитування та відсоткову ставку дивіться при оформлені "Оплата частинами" або на сторінці ПриватБанку.
Оплата банківською картою:
У кошику з товаром виберіть оплату Банківською карткою на сайті і натисніть кнопку «Перейти до оплати». Ви автоматично потрапите на сторінку платіжної системи, де необхідно ввести свої реквізити:
- Номер банківської карти;
- Термін дії карти;
- CVV / CVC код.
Натисніть кнопку "Продовжити". Після цього на сторінці з'явиться інформація про оплату.
Доставка
Умови доставки:
Доставка по Україні здійснюється Новою поштою: у відділення або кур'єром, за тарифами Нової пошти.
Безкоштовна доставка замовлень від 3 000 грн при оплаті на сайті на відділення Нової пошти (не поширюється на адресну доставку).
Адресна доставка по Києву здійснюється кур'єром Нової пошти, за тарифами Нової пошти.
Відправка товарів на вибір:
Перед відправленням покупець оплачує пересилку однієї або кількох посилок:
- за першу посилку оплата за доставку здійснюється за стандартними тарифами;
- починаючи з другої посилки, стягується 200 грн за кожну (сума покриває доставку в обидва боки).
Ця оплата не зараховується у вартість товару чи основної доставки. У разі відмови від усіх запропонованих варіантів кошти не повертаються.
Увага! Посилка зберігається на відділенні Нової пошти 5 календарних днів, після чого замовлення автоматично повертається до відправника.
На жаль, самовивіз замовлення з роздрібних магазинів не доступний. Перепрошуємо за незручності.
З питань повернення товару пишіть нам в Telegram: +38 098 050 56 00
Повернення товару проходить за рахунок покупця.
Менеджер не буде Вам передзвонювати, якщо у Вас оплачене замовлення або замовлення з позначкою «Не передзвонювати".
Якщо вас цікавлять умови Доставки за кордон – ви знайдете їх за цим посиланням.