Обмін і повернення

Повернення товару, придбаного на нашому сайті reima.ua, здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" і відбувається протягом 14 днів, після здійснення покупки або отримання товару Новою поштою.

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р М. 172., деякі категорії товарів не підлягають поверненню та обміну:

  • рукавички, рукавиці;
  • корсетні товари (боді);
  • білизна натільна (термобілизна, нижня білизна, купальники, плавки і тд.);
  • панчішно-шкарпеткові вироби.

 

Крім того, ми не зможемо обміняти або прийняти товар, якщо:

  • пройшло більше 14 днів з моменту покупки або отримання товару на Новій пошті;
  • відсутня Заява на обмін або повернення товару та / або товарний чек;
  • товар, який продається комплектом, був відправлений нам в неповній комплектації;
  • товар має видимі сліди використання.

 

Зверніть увагу! Якщо присланий Вами товар не підлягає поверненню, ми змушені будемо відправити його назад за Ваш рахунок.

 

Процедура обміну та повернення товару

  1. Заповнити та підписати "Заяву на обмін або повернення товару", яку можна завантижити тут.
  2. Упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації. Будьте уважні: товари, які продаються комплектом, не можна повертати окремо.
  3. В обов'язковому порядку вкласти в посилку товарний чек, який ви отримали від нас, і підписану Заяву на обмін або повернення.
  4. Надіслати товар Новою поштою за адресою:
    м. Київ, відділення №66 (вул. Куренівська, 21А (група нежитл. приміщ. №1 та №2 в літ. Ж, Ж’),
    Отримувач: ТОВ Шико;
    Контактна особа: Зражевець Дмитро Володимирович;
    Контактний телефон: +380674094242

 

Якщо ви хочете обміняти/повернути кілька товарів з одного замовлення, оформляйте їх одною заявою.

Якщо ви хочете обміняти/повернути кілька товарів з різних замовлень, кожен товар потрібно оформити окремою заявою.

Пересилання товару в разі повернення або обміну здійснюється за рахунок клієнта.

Повернення оплати на карту відбувається протягом 3-5 банківських днів з моменту отримання товару на наш склад.

 

Обмін/повернення приймаємо тільки Новою поштою. Процедура обміну і повернення може затягнутися на невизначений термін, якщо товар був відправлений на іншу адресу, іншою кур'єрською компанією або Заява була оформлена неправильно.

Ви можете скористатись послугою від Нової пошти «Легке повернення». Послугу «Легке повернення» може замовити Покупець у мобільному додатку або онлайн-кабінеті на сайті Нової пошти. Більш детальна інформація за посиланням: https://novaposhta.ua/lp/

 

Товари, куплені в нашій роздрібній мережі магазинів, можна повернути тільки в магазин, в якому була здійснена покупка.

 

З питань обміну та повернення товару пишіть нам в Telegram: +38 098 050 56 00

Підписка на новини та акції

Дізнавайтеся про актуальні знижки та появу нових товарів першими!

image