Обмін і повернення
Повернення товару, придбаного на нашому сайті reima.ua, здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" і відбувається протягом 14 днів, після здійснення покупки або отримання товару Новою поштою.
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р М. 172., деякі категорії товарів не підлягають поверненню та обміну:
- рукавички, рукавиці;
- корсетні товари (боді);
- білизна натільна (термобілизна, нижня білизна, купальники, плавки і тд.);
- панчішно-шкарпеткові вироби.
Крім того, ми не зможемо обміняти або прийняти товар, якщо:
- пройшло більше 14 днів з моменту покупки або отримання товару на Новій пошті;
- відсутня Заява на обмін або повернення товару та / або товарний чек;
- товар, який продається комплектом, був відправлений нам в неповній комплектації;
- товар має видимі сліди використання.
Зверніть увагу! Якщо присланий Вами товар не підлягає поверненню, ми змушені будемо відправити його назад за Ваш рахунок.
Процедура обміну та повернення товару
- Заповнити та підписати "Заяву на обмін або повернення товару", яку можна завантижити тут.
- Упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації. Будьте уважні: товари, які продаються комплектом, не можна повертати окремо.
- В обов'язковому порядку вкласти в посилку товарний чек, який ви отримали від нас, і підписану Заяву на обмін або повернення.
- Надіслати товар адресною доставкою Нової пошти:
Адреса: м. Київ, вул. вул. Сім'ї Кульженків (вул. Петра Дегтяренко) 26/28, склад ТОВ Шико;
Одержувач: Зражевець Дмитро Володимирович;
Контактний телефон: +38 093 007 63 71.
Якщо ви хочете обміняти/повернути кілька товарів з одного замовлення, оформляйте їх одною заявою.
Якщо ви хочете обміняти/повернути кілька товарів з різних замовлень, кожен товар потрібно оформити окремою заявою.
Пересилання товару в разі повернення або обміну здійснюється за рахунок клієнта.
Повернення оплати на карту відбувається протягом 3-5 банківських днів з моменту отримання товару на наш склад.
Обмін/повернення приймаємо тільки Новою поштою. Процедура обміну і повернення може затягнутися на невизначений термін, якщо товар був відправлений на іншу адресу, іншою кур'єрською компанією або Заява була оформлена неправильно.
Товари, куплені в нашій роздрібній мережі магазинів, можна повернути тільки в магазин, в якому була здійснена покупка.
З питань обміну та повернення товару пишіть нам в Telegram: +38 098 050 56 00.