80 років радості руху!

Вау, ви можете в це повірити? Нам уже 80 років! Багато чого змінилося, але дещо залишається незмінним: Reima прагне дати дітям можливість вільно грати та жити на повну. Яка погода не чекала б надворі – діти завжди готові досліджувати світ, і ми їх підтримуємо в цьому. 

За 80 років ми створили цілий мікросвіт. Від перших кроків у пошитті одягу із залишків армійських комбінезонів до світових лідерів у функціональному екіпіруванні, від маленького заводу у Фінляндії до магазинів у 70 країнах. Це наш Reima-світ, котрий розширюється з кожною новою Reima-дитиною, яка має смак до пригод. Це світ, який захищає від морозів, дощів, сонця та комах. А найголовніше – дозволяє залишатись дітьми, незважаючи на вік та погоду. 

За ці десятки років ми здобули неймовірних досягнень у розробці технологічного функціонального екіпірування. Але почалось все з ідеї, дефіциту та маленького заводу.

Наша історія

1944

Ми почали з переробки

Історія Reima починається у 1944 році у невеликому містечку Канкаанпяя, Фінляндія. Через дефіцит матеріалів у післявоєнні роки, ми взялись переробляти старі зимові військові комбінезони на жіночий робочий одяг. А невдовзі виробництво зосередилось на одязі для прогулянок, кемпінгу та спорту, з особливою увагою до дитячого одягу. 

Святкуємо 80-річчя бренду!

1950-ті роки

Надійні матеріали для верхнього одягу

Протягом 1950-х років Reima стрімко зростала та розвивалася. Тоді не було достатньо міцних матеріалів для дитячого одягу, тому Reima почала їх розробляти. Reima була також однією з перших фінських компаній, яка рекламувалася по телебаченню, і в незабутньому рекламному ролику син директора фабрики тер точилом низ штанів, аби продемонструвати їхню міцність!

1960-ті роки

Enstex та експорт

1960-ті роки були часом великих змін і розвитку! Все більша частка продукції Reima продавалась за межами Фінляндії, оскільки відкривалися східні експортні канали. А кінець десятиліття став революційним, завдяки розробленому матеріалу Enstex – міцному та водовідштовхуючому. Оскільки все більше жінок працювало, надійність та легкість догляду за Enstex зацікавили мам, котрі віддавали своїх дітей до дитячого садочка.

1970-ті роки

Акцент на розробці продукту

Фокус залишався на дитячому одязі, але Reima також була успішна в інших проєктах, наприклад, розробці вогнестійкого багатошарового одягу та робочого одягу для екстремально холодних умов. Нове машинне обладнання у той час збільшило обсяги виробництва та зменшило кількість відходів. Інновації, безпека та стійкість одягу до будь-якої погоди, завжди були нашими сильними сторонами!

1980-ті роки

Reima Club: "Щось для хлопчиків і дівчаток"

Усе нове часто є модним, тому у 1980-х роках одяг Reima рекламувався у абсолютно новому гельсінкійському метро! Також Reima представила свій Reima Club: розважальний буклет з колекціями, що надсилався клієнтам двічі на рік. Великим ринком збуту в ці роки був Радянський Союз.

1990-ті роки

Інновації ведуть до зростання

У 1990 роки продажі на східний ринок припинились у зв’язку з розпадом Радянського Союзу. На початку десятиліття Reima об'єднала зусилля з брендом дитячого одягу Tutta®, і разом вони придбали бренд Lassie®. Вдосконалення продукції Reima продовжувалось з метою зробити дихаючий, вітронепроникний та водовідштовхуючий одяг доступний усім родинам. Результатом стала колекція Reimatec, яка гучно і гордо увірвалась на ринок Фінляндії, а незабаром й усіх основних експортних країнах. Reimatec – міцний та зносостійкий матеріал – став синонімом якісного верхнього одягу.

Дитячий одяг

2000-ті роки

Фокус на дітях

На межі тисячоліття Reima була уже відомою своєю технологічністю в одязі. А в 2004 році компанія запускає першу колекцію функціонального, безпечного взуття, в якому діти раді ходити у будь-яку погоду. Того ж року Reima припинила виробництво одягу для дорослих і повністю зосередилася на своїй початковій цільовій аудиторії – дітях від 0 до 12 років. Це забезпечило стане зростання Reima.

2010-ті роки

Активізація дітей в усьому світі

Reima стала лідером на ринку функціонального дитячого одягу та зміцнювала свою цифрову позицію з глобальним онлайн-магазином. У 2016 році Reima запустила революційну інновацію в сфері технологічного одягу для дітей – концепцію ReimaGO – сенсор, що розміщувався в одязі Reima та передавав рівень активності дитини у застосунок, стимулюючи дітей бути активнішими через гру. Також Reima придбала стартап Finnish Baby Box.

2020-ті роки

Відповідальне виробництво приносить плоди

Reima продовжує зростати глобально, у тому числі завдяки онлайн-магазину. Компанія робить великі кроки у відповідальному виробництві – у 2020 році Reima запустила свої перші мономатеріальні продукти, що можна легко переробити після використання кількома дітьми. А в 2022 році стала першою фінською компанією у галузі одягу, що доєдналась до ініціативи Science Based Targets, роблячи амбіційні дії задля зменшення викидів. Міцність, безпека та висока якість продуктів Reima стали важливими факторами відповідального виробництва.

Наша мета 

Наша історія продовжується. Але ми залишаємось вірними головній меті Reima – високоякісні рішення для кожної погоди та миті. Ми тут, щоб захистити дітей і їхнє майбутнє, тому екологічність та турбота про прийдешні покоління також лежать в основі всього, що ми робимо. Від інноваційних матеріалів до ініціатив з переробки, ми продумуємо кожну дрібницю. 

Відповідальне виробництво

Ми розуміємо, яку шкоду може завдати одна компанія навколишньому середовищу. Тому пишаємось, що незважаючи на великі обсяги виробництва протягом десятків років, активно працюємо над зменшенням нашого екологічного відбитку. Ми використовуємо перероблені матеріали та сертифіковані органічні тканини. Результатом цього став, наприклад, одяг з мономатеріалу - такі речі можна повністю повторно переробити на нові вироби.. 

Ювілейні принти 

Окрім незліченних інновацій Reima не припиняє працювати над простим та дружнім до дитини стилем. Ми святкуємо 80-річчя новими принтами – «Ювілей» та «Сплеск». Обидва були розроблені талановитою дизайнеркою Кірою Ушанов та стали результатом натхнення від нашої яскравої історії та чарівної фінської природи. Ці принти поєднують в собі пристрасть нескінченних літніх днів та ретро-принти 70-х років.

"Ювілей" – наша шана фінському літу біля озера та 80-річній спадщині Reima. На принті зображені грайливі лісові створіння, які втілюють дух природи, що став натхненням для багатьох з наших улюблених дизайнів. У цьому принті роз’їхались світом із Фінляндії комбінезони Softshell Mjosa та Toppila, куртки Softshell Vantti, худі Haave та комбінезон Haaveilu, худі Vertyy та футболки Siirtyy із захистом від сонця.

"Сплеск" став результатом натхнення від архіву старих фотографій Reima та легендарної куртки Enstex з вертикальною смужкою. Це поєднання наштовхує на думки про вітер, хвилі та дітей, які грають у воді. У даному принті будуть утеплені куртки Sihvo, дощовики Vann, двосторонні шапки-біні Tanssi, худі Luotaus. А в колекції з охолоджуючим ефектом Xylitol Cool – футболки та сукні. Новий принт прикрасить також все, що необхідно для ігор у воді в спекотні літні дні –  шорти, футболки та лонгсліви, купальники та комбінезони для плавання. І все це з колекції SunProof із захистом від сонця.

Найкращий одяг для дітей

The Originals випробувані поколіннями дітей

Найкращі речі в житті не змінюються з часом. Уже 80 років ми створюємо дитячий одяг, який випробували кілька поколінь. І серед нього є те, що не виходить з моди. Reima The Originals – це не просто екіпірування, це втілення інноваційного дизайну та високої якості, що пройшло крізь роки та мільйони дитячих пригод.

Кожен предмет у колекції відображає спадщину Reima, роблячи його незамінним вибором для сімей, які цінують комфорт, стиль та безпеку своїх дітей. Колекція з любов’ю адаптується до потреб сучасних дітей та їхніх батьків. А кожен новий сезон додає нових барв – цю весну ми також будемо зустрічати новими принтами та кольорами найпопулярніших Originals.

Дружба крізь роки

Ми завжди цінували ваш досвід батьківства. У Фінляндії ця повага і багаторічна дружба переросла у програму Reima Friend, а в Україні – в Академію радості та руху. Це наш спосіб бути поруч з батьками, дослухаючись до їх потреб та підтримуючи у важливих моментах. У спільноті кожен може поділитися своїми думками, порадами та щасливими митями дітей, а Reima-експерт завжди підставить плече. Нас уже 200 учасників, і ми тішимось кожній новій сім’ї.  

Захоплюємось вашими ReimaKids!

Ми надихались дітлахами минулих десятиліть, як і надихаємось сучасними. Бо діти завжди лишаються дітьми – нестримними, творчими та вигадливими. І ми готові й надалі підтримувати їх в справжності. 

Ми витратили вісім десятиліть, щоб стати світовим лідером у створенні погодостійкого, довговічного та легкого у догляді екіпірування для активних дітей. І дякуємо кожній сім’ї, котра на цьому шляху довірила нам найдорожче – захист та безпеку своїх дітей. Запрошуємо вас святкувати радість руху разом із нами!